czwartek, 10 grudnia 2015

Ja Inkwizytor: Głód i pragnienie - Jacek Piekara

"Ja Inkwizytor: Głód i pragnienie" to, jak sama nazwa wskazuje, kolejny tom opowiadań o Mordimerze Madderdinie. Opowiadania są dwa, pierwsze to "Wiewióreczka" a drugie to tytułowy "Głód i pragnienie". Z uwagi na to, że opowiadania są tylko dwa, w dodatku połączone detalami i ułożone chronologicznie, można traktować je jak całość (podobnie jak i w przypadku innych tomów "cyklu inkwizytorskiego"). 

W zasadzie ciężko mi napisać coś nowego, jako że kilka tomów cyklu już recenzowałem, a zawsze czytam je z przyjemnością (można przeczytać te recenzje tutaj i tutaj). Niniejszy tom nie odbiega jakością od poprzednio czytanych, a to jest najlepsza rekomendacja. Z niecierpliwością czekam na kolejne. A te już bardzo niebawem.

Oceny (legenda tutaj):

  • Kunszt: 8 (Jako i w poprzednich częściach cyklu.)
  • Lekkość Pióra: 10 (Świetny tekst, który czyta się sam.)
  • Akcja: 8 (Akcja przemyślana i wciągająca, choć nie nadmiernie skomplikowana.)
  • Bohaterowie: 8 (Świetnie, obrazowo opisani, choć bez zbędnych komplikacji.)
  • Zakończenie: 6 (Czegoś mi w tym aspekcie zabrakło. Ale nie stanowi to przeszkody przy takiej czytalności.)
  • Ocena Łączna: 40/50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz